درششمین نشست "جلوه حُسن" درارسبارن؛ "چرایی افول هنرایرانی- اسلامی دوره اخیر" بررسی می شود

"چرایی افول هنرایرانی"در ششمین نشست از سلسله نشست های "جلوه حُسن" چهارشنبه یکم دی ساعت 17در فرهنگ سرای ارسباران بررسی می شود .به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، در این نشست دکتر بهروز عوض پور مدرس و پژوهشگر هنر به علل و چرایی افول هنرایرانی – اسلامی در سده های اخیر می پردازد.بهروز عوض پور نویسنده پژوهشگر و مترجم دارای مدرک دکتری پژوهش هنر است و تاکنون کتاب های درآمدی برنظریه های هنر، هنر معقول را به رشته تحریر در آورده و کتاب های نظریه هنرمعاصر، شکل، کلمه، رنگ ، اسطوره شناسی هنر را نیز ترجمه و رساله ای با عنوان اسطوره کاوی، اسطوره شناسی های شخصی از وی به چاپ رسیده است .
همچنین دو کتاب با عنوان اسطوره و اسطور شناسی نزد ماکس مولر و اسطوره و اسطوره شناسی نزد ژرژ دومریل با همراهی عوض پور و دکتر بهمن نامور مطلق تالیف و چاپ شده است .
تاکنون نشست های ( هنریا تخنه ، مرگ متن و نقش نمایه ای آن در هنراسلامی، نمادپردازی در هنر اسلامی، مناسبت های هنر واخلاق و روابط ترامتنی در ماهیت هنر اسلامی از سلسله نشست های جلوه حُسن در این مرکز با حضور دانشجویان و علاقه مندان هنر برگزار شده است .
علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

logo-samandehi